Saul Williams - Lista żądań (reparacje)

oddawaj moją kasę
tu jestem, tonę w twoim tłuszczu
klęczę modląc się o wszystko czego tobie brakuje
nie boję się, jestem tylko ofiarą twoich lęków
chowasz się w wieży modląc się że zniknę lecz ja mam inny plan
wymagający bym stał na scenie lub na ulicy
i nie potrzebuję mikrofonu ani bitu
i jeśli słyszysz tą pieśń i nie jesteś trupem to śpiewaj
tłucz i szarp struny do tych bębnów aż trafisz tam gdzie przynależysz

mam listę żądań wypisaną na dłoniach gdy zacisnę pięść skumasz na czym stoję
ciułamy każdy grosz
chcesz być kimś?
spotykać się z kimś?
wypróbować kogoś i uwolnić?
mam listę żądań wypisaną na dłoniach
gdy zacisnę pięść skumasz na czym stoję
ciułamy każdy grosz!
każdy grosz!

napisałem dla ciebie pieśń gdy siedziałem w pokoju
wskoczyłem dzisiaj na łóżko i odegrałem ją na szczotce
nie myślałem że ją kiedyś usłyszysz
ale gdy grałem ją w myślach znowu się pojawiłaś
wymyśliłem do niej teledysk i odegrałem każdą scenę
później wziąłem twoje zdjęcie i przykleiłem do serca
przykleiłem je do serca droga dziewczyno a gdy będziesz chciała odejść
rozszarpiesz moje życie

ekstaza, cierpienie, echinacea, amortyzowanie
chcemy zapamiętać to co postanowiliśmy zapomnieć
bóg jest tylko dzieciakiem z mokrą pieluchą
Wezwij policję!
jestem spłukany i skłonny zlekceważyć wszystko w co wierzysz
Wezwij władze!
przymierzam się by rozgraniczyć to co jest i co się wydaje
wywołać burdę więc wezwij ich natychmiast bo to zaraz wystrzeli
stoję u progu wzlotów i upadków
Zawrzyjmy rozejm!
bo zaraz puszczę wodze
uważaj na siebie synu bo zrywam pęta


przekł. Moreira