Tribute to Michael Jackson, Lublin, Stare Miasto

No żałuję, że tylko godzinkę mogłem tam być ale ta godzinka bardzo mi się podobała za to... chociaż nie, byłem tam dwie godziny w sumie także luzik. Koncert otworzył My-Key, którego możemy zobaczyć na nagraniu i w sumie z wszystkich, których słyszałem to on podobał mi się najbardziej. Ciężko było to nakręcić dobrze bo nie chciało mi się w tłum przed scenę wbijać ale próbka jest. Później dziewczyny śpiewały i chłopaki też i wszyscy bardzo klasa także JZD gratuluje inicjatywy i wykonu. Pokój.



Artyści:
Bartek Caboń, Marcin Maliszewski, My-Key, Marta Butrym, Kasia Jaguścik, Maciej Wróbel, Olga Dąbrowska, Łukasz Wójcik, Dominik Dudzik, Diana Świder, Karolina Błasik i Olga Wcisło.

Band: Michał Iwanek, Piotr Bogutyn, Jarek Goś i Krzyś Redas.

Muzyków skrzyknęli Mariusz Byczyk i Bartek Caboń.