kto lepiej robi alfabet?

Trzeba powiedzieć, że hip hop z Wysp znacznie mniej jest rozwinięty niż nasz rodzimy. Najsilniejsze nazwiska na tamtejszym rynku mają góra cztery oficjalne wydawnictwa a scena jest mało zróżnicowana jeśli idzie o styl, tematy, producencko, itede. Żaden ze mnie znawca ale mam tego trochę na kompie i słucha się i nowe się nabywa i nawet serwisy czyta w necie odpowiednie i wydaje mi się, że tam po prostu słuchaczy za bardzo nie ma na to po prostu, przynajmniej ich procentowy udział jest skromiejszy mocno niż u nas. Grime rządzi bo przy nim hip hop jest formą wyrafinowaną a tam młodzież nie koniecznie wyrafinowanie takie łyka. Grime jest banalny i dobrze spisuje się na imprezach, a że łatwo się go robi to rządzi też w podziemiu przez brutalną lirykę a tam brutalność się lubi często. K-lash-nek-off i Skinnyman to moi osobiści faworyci ale lenie z nich straszne niestety więc mało jest do posłuchania i muszę katować te same albumy na okrągło. Ostatnio zaznajomiłem się z nowymi raperami ciekawymi: Phi-life-cypher, Lowkey i Rhyme Asylum a przedstawić ich chciałem w okoliczności konkursu. Kto lepiej rymuje alfabet:



czy?:



no kto?