Specjaliści od bioetyki.

Poszedłem dziś w odwiedziny do Starego Tichona, bo pochorował się biduś. Jemy sobie obiadek, gawędzimy, a ten swoim zwyczajem rozpoczyna przedstawianie prasówki. Coś tam, coś tam, coś tam, coś tam, i nagle: "no i ten Terlikowski. Filozof się znalazł. Książke napisał."I czyta mi ojczulek z Wyborczej artykuł o wyżej wspomnianym. Zapisałem w telefonie nazwisko coby wygooglować gościa jak wrócę do domu. I faktycznie typ zasługuje na uwagę... milicji filzoficznej. dr Tomasz Terlikowski mieni się filozofem i publicystą. Od września 2009 jest szefem zarządu Frondy, więc już chyba wszystko jasne. No może jeszcze nie wszystko, bo filozof ów napisał książke o tytule "Nowa kultura życia." Rozprawia się on z niekatolicką bioetyką, filozoficznie oczywiście, pisząc m.in. o eutanazistach, ale nie stroni również od empirii podając dane świadczące o tym, że kobiety używające antykoncepcji stają się mniej atrakcyjne i są częście porzucane przez swych partnerów. Po takim stwierdzeniu wydaje mi się, że już wszystko jest jasne. Terlikowski jest wielkim specjalistą od bioetyki, gdyż pisał już o tym wcześniej m.in.: "Tora, między życiem a śmiercią" w której również podejmuje ten problem, próbując odnieść się do etyki żydowskiej - dialog chce podobno nawiązać, choć jakoś w to nie wierzę. Poza tym na blogu swym, pan ten pisze: jak to B XVI heroicznie ratuje dusze Anglików łaskawie dopuszczając ich do swego kościoła, jak to racjonaliści w sporze o cud w Sokółce (temat na kolejnego posta, ale nie mam czasu narazie) są ślepi, bo nie wierzą w tak jasne dowody naukowe itd. itd. I do tego jeszcze na stronie Frondy reklamuje swoje jeszcze nowsze dzieło o tym, jaki to projekt na Polskę doskonałą zostawił nam JPII. Szczerze boleję nad tym, że mam tak mało czasu (wdrażam właśnie w życie moją filozofię powolności) i że wypadki sercowe sprawiły, że jestem łaskawiej nastawiony do świata, bo  chętnie bym mu się bliżej przyjrzał. Zachęcam jednak do zapoznania się z tą postacią. Takich pojebów jest na pewno więcej, ale chroń nas przed nimi o Baalu.
MF czuwa!