Dog Eat Dog - ewolucja

Zespół ten pierwszą swoją płytę nagrał 1993 a ostatnią w 2006. W sumie popełnił ich 5. Druga - "All Boro Kings" (1994) i trzecia "Play Games" (1996) były płytami przy których się wychowywałem. Szkoda, że wtedy człowiek dokładnie nie skumał o co chodzi z tym rapem. 

Pierwszy prezentowany poniżej klip pochodzi z płyty "All Boro Kings". Pamiętam, że płyta ta (wtedy jeszcze kaseta) została wydana w czarnej okładce i zielonej okładce, obie z taką koroną. NIe pamiętam jaka była różnica pomiędzy tymi wydaniami, ale pamiętam jaki to był wyziew. Człowiek w podstawówce średnio kumał muzę, ale wyczuwało się tę energię. Pamiętam, że słuchaliśmy tego w klubie w piwnicy. Był to jeden z pierwszych takich bandów i dziś wydawać się już może kiczem, ale wtedy w Polsce dopiero-ledwo-co  kiełkowało coś co za pare lat będzie sceną hip-hopową, a w Stanach już mieli saxofon, perkusję, rapera i jakiś reggae-owy wrzut w jednym kawałku. 

Pamiętam, że okładka kasety "Play Games" zrobiona była na wzrór kart baseballowych a członkowie zespołu stylizowani byli na sportowców. A może nie tylko baseball tam był. (dziwne że idea kartnie przyjęła się nad Wisłą).
Ten numer już jest ewidentnym punk-rockiem, którym jarałem się w 1997. Wtedy rządził Atomic Tv a ja pamiętam jak podobał mi się ten teledysk. Jak oglądałem go po raz pierwszy to naprawde miałem wczutę: czy ten ziomek zdąży?

Tego gówna nie znam. Znalazłem to jak przypominałem sobie 2 powyższe klipy. Brzmi to jak żart, albo jak muza którą zrobili dla córek ziomów, którzy zaliczyli wpadkę na imprezach z ich muzą w 1994. Teraz owoce wpadek z lat 90ątych są już nastolatkami, a ta piosenka o lecie jest w sam raz dla nich: