Zielone Świątki

Pić mi się chce, jeść też mi się chce, ostatnia inwazja melażatorów i melanżatorek pozbawiła Miliardalatświetlnych 15 wszystkiego, od wody poczynając na truskawkach i jajkach kończąc. Idę więc do sklepu. Pada, ale idę. I co? Zdjęcie obok. To dzisiaj jest. "Kurwa" se myślę. Idę do następnego. To samo. "Co jest?" Boże Narodzenie? 1 maja? Nie, niedziela jak niedziela. Wracam do domu, dziś nic nie będę jadł. Napije się kranówki. Czytam mojego ostatniego posta "Z pamiętnika weselnika", gdzie jest skonstatowane, że dziś Zielone Świątki, ale to nie może być przez to. Przecież ja mam Zielone Świątki prawie codziennie no i chodzę do pracy. Wchodzę na mój portal informacyjny i jest!!! Jasno i wyraźnie:
"Nie zapełniłeś lodówki bo planowałeś iść dzisiaj na zakupy? Nic z tego. Cała Polska świętuje Zielone Świątki.
31 maja Kościół Katolicki obchodzi dzień Zesłania Ducha Świętego, potocznie zwane Zielonymi Świątkami. To jedno z 12 świąt w roku, podczas których obowiązuje zakaz handlu. Jest również jednym z najmniej znanych.
26 października 2007 r. weszły w życie znowelizowane przepisy kodeksu pracy zabraniające handlu w święta w placówkach handlowych, które zatrudniają pracowników na podstawie umowy o pracę. "Czerwona kartka" dla sklepów obowiązuje w:
- Nowy Rok 
- Pierwszy i drugi dzień Wielkanocy
- 1 maja
- 3 maja
- Zielone Świątki
- Boże Ciało
- Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny
- Wszystkich Świętych
- Święto Niepodległości
- pierwszy i drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia.
Za złamanie zakazu, inspektor pracy może ukarać pracodawcę karą grzywny w wysokości od 1 do 2 tys. zł, a w przypadku powtórnego popełnienia wykroczenia w ciągu dwóch lat - do 5 tys. zł. Przepis nie obejmuje jednak placówek użyteczności publicznej, m.in. kin, aptek oraz stacji benzynowych."

Co to jest Zesłanie Ducha Świętego i dlaczego mam w ten dzień nie jeść? Nie napisali. Dlaczego są to Zielone Świątki? Też nie. Co za kurwa kraj? Zakazuje się handlu pod groźbą kary!!! Do kościoła ludu!!! zjecie se w poniedziałek!!!!