Uwaga! Uwaga! Od logiki w głowie się pierdoli!!!

Nie będzie mnie przez kilka dni, więc pozwole sobie na jeszcze jednego posta zwłaszcza, że mi żadko się coś śni, a tu dwie noce z rzędu takie perełki. 
Nie mam zostatnio byt wiele czasu na sen, więc kiedy dziś obudziłem się o 4 by się uczyć, a po nauce i okazło się że do wyjścia mam jeszcze 1.5 godziny, postanowilem jeszcze się zdrzemnąć i wtedy się stało to:
Śniło mi się, że śni mi się, że siedzę u mnie w domu z koleżanką, która na moim kompie sprawdza swoje konto na Naszej Klasie. Nagle widzę, że wśród nowo dodanych zdjęć jej znajomych jest zdjęcie mojego Starego. Począkowo nie mogę uwierzyć, ale przyglądam się, a tu faktycznie stary Tichy jak nic. Od razu spekulacje, że mój Stary ma jeszcze jednego syna. Wchodzimy więc na profil tego typa a tu masakra. Okazuje się, że gość ma również moje zdjęcia, ale nie takie normalne, pozowane. Typ ma zdjęcia z różnych momentów mojego życia codziennego, z których nie miał prawa ich mieć np. jak myję zęby czy oglądam film na kompie, zupełnie sam. Koleżanka mi mówi, że ten gość to jej kolega z klasy, zawsze byl jakiś dziwny, doszedł do nich później itd. Nagle się obudziłem i zacząłem pisać posta mniej więcej tej treści co tego tutaj. Ledwo go jednak zacząłem, kiedy zadzwonił budzik i obudziłem się naprawdę. Mam nadzieję, że obudziłem się naprawdę bo zrobiłem dziś dużo trudnych rzeczy których za drugim razem mógłbym nie powtórzyć.