Milla

To ja o INNEJ pani jednak. Jedną z najwspanialszych możliwości jakie daje nam youtuba jest wynalezienie muzycznych utworów co to ich normalnie w naszym kraju odnaleźć by nie szło. Normalnie takie cukierki powinni przywozić do nas dziennikarze muzyczni ale chyba za mało takich ambitniejszych nasza ziemia polska zrodziła i a Ci faktycznie ambitni często po prostu nie mają środków na to żeby sobie po USA wojaże urządzać. W sumie allegro też pomaga bo można dostać wiele płyt, które u nas wydane nie były nawet nieraz na kontynencie całym ale to musi stać być na nie.
Puscifer to projekt MJK czyli tego pana od Tool i A Perfect Circle. Projekt to jest na poły muzyczny a na poły kabaretowo-objazdowy co wędruje po południowych stanach Stanów i obśmiewa mentalność tamtejszą. Ładne i proste piosnki robią Oni i taką też zrobili i zaskoczyli mnie znacznie gościnnym w niej udziałem pani Milli. Pani Milla bardzo utalentowana jest i po za tym z głową na karku babeczka. Wiedziałem, że śpiewa sobie też ale nie słyszałem wcześniej bo odpowiedniej rekomendacji mi brakło ale jak Maynard rekomenduje to ja całuje rączki. Milla Jovovich oczywiście. Modelka urody dalekiej od przeciętności, następnie aktorka zwinna i zdolna do wszelkich akcji w filmach akcji (Piąty Element oczywiście i d'Arc Joanna ale jak dla mnie to seria Resident Evil wymiata, że hej) no i wokalistka o głosie zachrypniętym. Do posłuchania więc:




A do pooglądania? Proszszsz: