Urbaniaki

Ale słaby koncert był wczoraj w Świdniku. Był tak słaby jak mocna jest legenda typa który grał. A Urbaniak Michał grał. Był z Karolakiem i Skolikiem (perkusja). Gdzie bass zapytacie? Też chciałbym to wiedzieć. To tyle na ten temat. Kto nie był niech się cieszy a kto był i zapłacił ten niech płacze a kto był i nie zapłacił ten pewnie tak jak my jest spokojny chociaż zawiedziony.
Słuchając Urbaniaka pomyślałem go rodzinnie. Córka Urbaniaków mi się przypomniała. Mika nijaka. Pamiętałem Mikę z piosenki ze Smolikiem. Dobrze ją pamiętałem i po latach się nie zawiodłem. Wyyoutubowaliśmy tę damę głębiej i oto co nam wyszło.

Pamiętacie film Spona? Oldschool - pośmiałem się:


To właśnie ten numer ze Smolikiem. Dobry joint pod każdym względem:


A rok temu była płyta Closer i piosenka z tej płyty. Nie powala, co tu dużo mówić.


[Edycja po jakimśtam czasie:]

Youtube mi polecił: