ULVER znaczy evoluovać

Właściwie to znaczy wilk po wikińsku. Ulver kurde ludzie! W domu na święte święta jestem i nie wziąłem nic do słuchania i sięgnąłem na starą i bardzo zakurzoną pułkę i znalazłem tam Ulver. Kurde jaka ja lubiłem ten band. Kurde jak ja o nim zapomniałem na śmierć ale nie taką ściemnianą jak Jezus. No i sobie puściłem, a że z deczka jeszcze zielony byłem (Jiggah bless) to jak mnie nie zassie w próżnię dźwięków jak implozją do głowy mej wnętrza wciąganych. Ulver, kurde, to taki band co go słuchałem w liceum wcześniejszym niż późniejszym. Ulver, kurde, pokazał mi kolega co był sztanistą a teraz jest po prawicy Pana. Ja też diabła lubiłem w szkole, chociaż trochę mniej niż kolega i niż Tichon (Tichon miał nawet biblię diabła z ameryki), ja lubiłem wampiry i lubiłem Williama Blake'a mroczną poezję. Ulver, kurde, nagrał taką płytę "The Marriage of Heaven and Hell" gdzie czyta się Blake'a pod muzę - zajebista płyta. Co więcej okazało się, że Ulver to kurde stary zespół jest, i że u zarania mocno w black metal cisną - skandynawski black metal romumiecie a nie jakieś pierdu pierdu. Ten black metal ichniejszy w stronę ludowych podań norweskich z gitarkami takim do bajdurzenia szedł ale ryku też tam było. Później to nie słuchałem a później kupiłem sobię album Perdition City z 2000 roku już. Inne miałem potrzeby muzyczne jak go sobie kupiłem ale z ciekawości iiiii zajebiście. Normalnie nowość dal mnie muza taka elektroniczna i sampli troszki, taka trochę jak filmowa ale wokal od czasu do czasu i cała płyta jakby jednego zamysłu się trzyma - no ciekawa bardzo. Słuchałem jej troszki ale miała taki motyw, że była na nośniku co stracił był już mocno na popularności i odstawiłem ją i zapomniałem. No i wczoraj maszszszsz, jak gruszka w popiół wpadłem. Zajebista płyta jest Predition City, zajebisty band Ulver jest także jak masz człeniu i człenko okazje to słuchaj a ja tu teraz z grubsza pojadę, po kolei:

Nie lękajcie się


Diabeł


Diabeł! Diabeł!


To jest naprawdę zajebiste, słuchaj kurde


Słuchaj Diabłaaaaa! Tej płyty na tekstach Blake'a to trzeba w całości koniecznie także szukajcie (hot shit D'n'B content warrning)


A teraz do Predition City


Słuchajjjj Diabła!


Dobra jeszcze to i styknie. Resztę sprawdźcie sami bo kto nie zna Ulver ten lamus. Są bodaj trzy płyty po Predition City i nie mam pojęcia o nich to nie będę tu puszczał ale sprawdzę temat bo wkrętkę mam. Pokój.