Podejrzany obywatel Moreira

To koniec! Postawią mnie pod murem i kula w łeb. Folgowaliśmy tu sobie i się doigraliśmy, ja się doigrałem, Moreira. Mają mnie, jestem oficjalnie podejrzanym o popełnienie zbrodni. Dzisiaj w III komisariacie na ulicy Opaczewskiej byłem przesłuchany pod zarzutem nie zastosowania się do polecenia rozejścia się (kurwa nie dałbym rady choćbym chciał więc po prostu odpuściłem) i utrudnianie czegośtam komuśtam (gówno! Ja jestem kompletnie nie przeszkodliwy, kto zna ten wie). Do winy nie przyznałem się bo kurwa twardy jestem jak mój dziadek co na wojnie stopy w krowim łajnie maczał żeby nie odmarzły. Skorzystałem też z prawa do odmówienia składania wyjaśnień bo i tak bym ściemniał. Sprawa będzie przekazana do sądu a sąd przekaże ją, uwaga, do Trybunału Stanu! Haaaa! Kurwa, bo wiedzą, że z nie byle kim mają do czynienia babilonu ścierwa, haaa! A Trybunał sprawę umorzy bo kraj mamy demokratyczny i się zbierać i rozbierać można gdzie się chce i kiedy a ja jestem demokratą i swoje prawa znam. Niemniej jednak zostałem jeszcze pouczony na piśmie. Najlepszy fragment pouczenia wam tu przedłożę, proszszsz:

Pouczenie
Osoby podejrzanej o popełnienie wykroczenia o uprawnieniach i obowiązkach 

1. Bla bla bla (...)
2. Osoba podejrzana jest zobowiązana poddać się:
- oględzinom zewnętrznym ciała i innym badaniom nie połączonym z dokonaniem zabiegów na jego ciele, z wyjątkiem chirurgicznych, pod warunkiem, że dokonywane są przez uprawnionego pracownika służby zdrowia z zachowaniem wskazań wiedzy lekarskiej i nie zagrażają zdrowiu oskarżonego, jeżeli prowadzenie tych badań jest nieodzowne; w szczególności oskarżony jest obowiązany  przy zachowaniu tych warunków poddać się pobraniu krwi, włosów lub wydzielin organizmu (art. 74 par. 2 pkt 2).

Nie mogę się doczekać. Uczciwie muszę jednak nadmienić, że pani policjantka była bardzo miła i dowcipna i razem urządziliśmy sobie małe podśmiechujki z babilonu. Tak czy siak już po mnie. Recydywa. Świat zza krat i Guantanamo. Piszcie do mnie. Podarki przekazujcie przez Tichona przy okazji pocieszajcie go jakoś i wspierajcie a ja postaram się załatwić pokój intymny na jego odwiedziny. Pokój.