DarthVaderSoundtrack

Jesteś znudzony swoim życiem? Masz dość codziennej szarości? Nie możesz już słuchać swoich swoich wejść w żadnej ze scen w których się pojawiasz? Doradztwo DarthVaderSoundtrack pomoże Ci dobrać właściwą ścieżkę dźwiękową do Twojej postaci. Chcesz efektowanie pojawiać się w pomieszczeniach? Prosze bardzo, po krótkiej rozmowie doradzimy Ci odpowiedni utwór muzyczny, byś dobrze prezentowała się wśród znajomych, w pracy, na imprezach i na wypoczynku.

Opowiada Grażyna (36l.) z Poznania: „Jestem nauczycielką matematyki. W zawodzie prauję już 10 lat i czułam, że się wypaliłam. Niepowodzenia w pracy przekładały się na moje życie prywatne. Wiedziałam, że muszę coś zmienić, zacząć od początku. Wtedy zobaczyłam reklamę DarthVaderSoundtrack. Zgłosiłam się na romowę ze specjalistami i dziś moje życie odmieniło się zupełnie: czuję, że wrota kariery nauczycielskiej stoją przede mną otworem, a mój mąż nigdy dotąt nie był tak ze mnie zadowolony. Wszystko dlatego, że każdemu mojemu pojawieniu się w scenie towarzyszy „The Sweetest Thing“ - lepiej, nie mogłam trafić.“

Opowiada Bogdan (40l.) z Gdyni: „Miałem już serdecznie dość "Sound of Silence" Simona and Garfunkela. Czułem, że kiedy pojawiam się w jakiejś scenie milknął rozmowy, kobiety odwracają wzrok, mężczyźni zatykają sobie uszy. Mam 40 lat i wciąż nie mam żony. Mieszkam z matką. Jako postanowienie noworoczne wymyśliłem totalną zmianę stylu życia. Zacząłem od zmiany mojej własnej ścieżki dźwiękowej. Udałem się do fachowów i… co tydzień spotykam się z inną kobietą, mieszkam w hotelach bo dostałem pracę w ktorej mogę jeździć w delegacje. Czuję się jak 20 latek a to tylko dlatego, że eksperci DarthVaderSoundtarck dopasowali do mojej postaci pierwsze 8 taktów z „The Seed (2.0)“. Czuję, że mogę zdobyć cały świat!!!“

Opowiada Milena (24l) spod Krasnegostawu: „Kiedy przyjechałam na studia do miasta myślałam, że ścieżka dźwiękowa z piosenką Kasi Cerekwickiej będzie ok. Wydawało mi się, że to pozwoli mi się odnaleść w miejskiej rzeczywistości. Szybko jednak zorientowałam się, że coś jest nie tak. Wpadłam w złe kręgi, zaczęłam się źle uczyć, a do tego czułam, że brakuje mi wyluzu. DarthVaderSoundtrack polecili mi „Cantaloop“ Us3. Teraz zrozumiałam co oznaczas słowo wyluz i jak można dobrze spędzić czas.“

Chcesz odmienić swoje życie tak jak zrobili to Grażyna, Bogdan i Milena? Masz już dość straszenia ludzi swoją kiepską ścieżką dźwiękową? Zgłoś się do nas, a nasi eksperci sprawią, że Twoich wejść nie powstydziłby się sam Darth Vader.
Rozmawiamy z twórcami doractwa i ekspertami w dwóch osobach. „ – Skąd pomysł? Po co to robicie? – Traktujemy to jako swego rodzaju misję. Chcemy by przez ścieżkę dźwiękową ludzie zobaczyli, że życie może być piękne. Mamy świadomość, że w dzisiejszym spluralizowanym świecie łatwo można zgubić się w ślepiej uliczce blichtru. Wieloletnie obcowanie z muzyką i pięknem w czystej postaci nauczyło nas co jest dobre a czego należy unikać.“
Jeśli jeszcze Cię nie przekonaliśmy zadzwoń na naszą infolinię pod darmowy numer 800-666-666 by uzyskać wszelkie potrzebne Ci informacje. Pamiętaj: doradztwo DarthVaderSoundtrack sprawi, że poczujesz się jakbyś miał po swojej stronie moc Sithów oraz całą armię Imperium.