Problemy z syntetyzacją, a yerby można napić się w Krakowie na Floriańskiej

NIe ma czasu. Nie wiem nawet dlaczego i co z nim się dzieje, ale jakoś go nie ma. Może inaczej, może czas jest ale brakuje umiejętności syntetyzacji tego co wokoło się dzieje. Świadomość ludzka nie jest wszechogarniająca więc może koncentrować się tylko na niektórych regionach ze swego otoczenia. Im ich więcej tym ich więcej umyka refleksji. A może poprostu brakuje inspiracji. Był czas, że posta pisałem (Moreira też) codziennie. Teraz jest trudno napisać posta na tydzień. Dziś postawiłem sobie warunek:"albo wstajesz i piszesz posta albo nie wstajesz wcale". Kurwa, musiałem wstać bo mam pare ważnych spraw więc wstałem. Umowa jest umowa, z gędy kibla nie robie... pisze:

O tym miejscu chciałem już dawno napisać, właściwie to zawsze kiedy stamtąd wracam, bo to miejsce które domaga się opsiania. Eherbata.pl Kraków Floriańska 13. Herbaciarnią się to zwie ale z tego niewiele wynika bo wiele pijalni herbat jest Polsce a mi nic do tego. Yerbe tam się polewa a to całkowicie zmienia postać rzeczy. Menu yerbaciane obfite: ze 2 strony yerby tradycyjnej i troche mate smakowej. 8 lub 9 zł na parzenie a w tym termosik z nieograniczoną ilością dolań. Jak to wygląda w praktyce? Idziesz z ziomem lub bardziej ziomem rodzaju żeńskiego (to mi się częściej zdarzało), wybierasz szit, siedzisz, pijesz z nieskończonego źródełka a godzina mija ot tak (tu piszący te słowa pstryka palcami). JAk masz ochotę to zamawiasz sobie jeszcze jakiś deilkates do pochrupania. Wychodząc uzupełniasz domowe zapasy mate, bo z prowincji przyjechałeś, więc żeby nie zamawiać w necie kupujesz sobie i kolegom - przy barze (ladzie) znajduje się cała pułka z mate (niezły wybór, 3 nawet nie piłem) i druga mniejsza z gadżetami - ceny jak w necie. Wystrój klimatyczny, chińsko-południowoamerykański ale nie nachalny, nie kiczowaty. Muza różna i tu bym się czepiał ale to przy reszcie jest mniej ważne.
Kiedy będąc w Karkowie będziesz chciał/a tam pójść pamiętaj adres. Floriańska jest tak zasrana sklepami, knajpami, kantorami, suwenirami jak Lublin bilboardami. Po samym szyldzie nie da rady trafić, więc Floriańska 13 i sprawdź te Krakowską piwnicę Człowieku.